piątek, 23 października 2015

AGD też śpi...

Dzisiaj przychodzę do was z być może niefajną notką. Na pewno ci, co tu zaglądają nie na to czekali.
Ach, no trudno...

Pralka zapada w sen zimowy.  
Jesienią.

 Samej mi się to nie podoba, ale zwyczajnie nawet nie mam kiedy napisać czegokolwiek w sytuacji, kiedy nie mam nawet czasu na spanie. Tym bardziej czasu brakuje na wymyślanie planów wydarzeń, więc proces twórczy nie zachodzi. A przez przygotowanie do przedmiotowego z biologii zaczynam pieprzyć przez sen o rybitwach rzecznych. Miałam nadzieję, że teraz coś dodam, ale nie udało się, więc piszę tego posta. Nawet nie wiem, czy mam wenę ._. To, co napisałabym w obecnym stanie przy siedzeniu nad niemieckim, angielskim, biologią, treningami byłoby kompletną chałą. Bełkotem padniętego zwłoka Koro. I oczywiście stałoby się przez to totalnie przeciwne założeniom bloga.

Sen zimowy potrwa maksymalnie miesiąc. Zbiorę trochę pomysłów, materiału, napiszę w wolnej chwili parę opowiadań na zapas... Paradoksalnie od maja mam mniej więcej gotowy plan na to, co wstawię w grudniu.
Jest opcja, że obudzimy się szybciej, nawet za tydzień, ale to zależy od tego, czy ogarnę plan tygodnia w stopniu wyższym i wymasteruję sobie wykorzystywanie każdej sekundy jak najproduktywniej. W końcu powiedziało się "A", to nie wypada nie skończyć alfabetu.

Tak więc see you soon, entschuldigung, ich liebe dich! 

Jeżeli oczywiście chcecie, żebym napisała tak specjalnie dla kogoś z Was jakiś dziwny twór z konkretnym zespołem, może nawiązujący do czegoś konkretnego - piszcie w komentarzu. Więcej pomysłów = szybciej nowe opowiadanie, heh.


4 komentarze:

  1. No cóż, musimy się z tym pogodzić i czekać, aż wszystko sobie poukładasz.
    Co do zespołów, z mojej strony Kiryu, ale jak wolisz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypomniałaś mi o nich, dziękuję. Tak jakoś nawet zaczęłam kiedyś coś pisać ale zaginęło w akcji, ewentualnie stwierdziłam, że napisałam coś do bani.

      Usuń
  2. Tak, jestem za Kiryu :D Z gościem specjalnym ~~~~ METO :D To by było coś~ Meto i Kiryu :'D
    A ja czekam i będę czekać na ciebie *^* Ahoj, kamraci *^*
    ~Anonimowy Anonim co płacze ze śmiechu czytając opowiadania Pralki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ajć, przepraszam za przerwę w komentowaniu. ;; Czekam na Twój powrót i obiecuję, że będę komentować wszystko, co się pojawi. c;

    OdpowiedzUsuń

Skoro już to czytasz, może byłoby warto coś po sobie zostawić? :D